HTML

Levelek Oshotól

Osho – Egy csésze tea

Osho 1962 és 1971 között tanítványoknak és barátoknak írt levelei. 350 levél. Fordítások az oshoworld.com-ról.

Címkék

Friss topikok

  • Mándó Gergő: Tökéletes amit írt, alkotott, hasonlókat vallok én is. Jó, hogy ezt a sok mindent megosztottad a v... (2011.04.01. 21:56) 98.

Levelek Oshotól

2016.12.18. 12:52 oshooo

203.

Szeretet.
Ha valaki éber a jelen pillanatra,
akkor arra a tényre is ráébred, hogy
hogy nincs egy különálló én ott belül.
Az én a múlt,
az én a halott múlt.
Az én nem azonos az élettemmel, mert nem élő.
Az egó csak a múltban létezhet
vagy a jövőben –
ami semmi egyéb, mint a múlt kivetítése.
Ezért van, hogy az éberség, a pillanatról pillanatra
való tiszta éberség egó nélküliséghez vezet,
mert az egó nem képes létezni a jelenben,
az éberség pedig csak a jelenben létezik.
A kettő együtt szimultán nem létezhet.
Az egó az éberség hiánya,
az éberség pedig egómentesség.
acupoftea_sign4.jpg


A bejegyzés trackback címe:

https://egycseszetea.blog.hu/api/trackback/id/tr976527317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása